kelebegimm07 12+5 TE ki son görüntü bebek %de80 erkek dedi 15 gün sonra netleşir dedi bakalım🤣 Birde ne zaman doktora gitsek uyuyasi geliyor nedense çok uykucu bu bebiş 🍋 Sizinkiler ne durumda☺️
Happybaby53 kelebegimm07 https://resimyukle.xyz/i/UfIAO7 Burda 16+1 haftalıktık 🥰 bugün 18+4 deyiz çok şükür. Bidaha 22 haftada.gidicem doktora detaylıya
citlenbigim2212 kelebegimm07 bizde şuan 8 haftalık olduk https://resmim.net/i/eEoEU buda 7+1 ultrason fotoğrafı vajinal muane
kelebegimm07 mucizemmmmmmmm hep oturuyorum birdahakine yürüyeceğim çocuğumda benim gibi üşengeç diyordum hep 🤣
Denizcyc https://resimyukle.io/r/BToVM2DVOG Bu da benim 20 haftalık kızım😊 Normalde hep uyurdu hareket etmezdi bu sefer hiç nazlanmadı doktor rahatça her şeyi gördü
Bebekhemsiresi-1 Ben de 14+6 dayım birkaç gün önce kontrole gittim henüz erken 18 haftalıkken gel tekrar bakalım dedi. 18 geç bence 14 haftalıkken belli olmalıydııı 😅
lisansli_Mom49 Bebekhemsiresi-1 14+5 şehir hastanesine gittim bir ihtimal erkek ama 17 18 haftalarda kesinleşir dedi bilmiyorum artık
kbra_kurtt Bebekhemsiresi-1 evet gec bana doktorum 14 haftalikken kiza benziyo dedi 16. Haftada net soylicem dedi yanilma payi olduhi icin
Eceatesx https://resimyukle.link/i/I5rkf Benim oglus her gidisimizde net bir şekilde gösteriyor 😂Tamam Annecim inandık Erkeksin 😂Kime Çekmiş kixlar bu çocuk 😂 23+2
NAZ2333 Eceatesx valla benim oglusumunda boyle bi pozu var ve baya buyuk doktorda dedi kocaman pipisi var diye🤣🤣🤣🤣
kelebegimm07 citlenbigim2212 oyy maşallah gelişimi güzel duruyor haftasına göre Allah bağışlasın inşallah 🙏🙏💗