Ay inanma ya benim oğluma da davm sendromlu dediler 150 çıktı. Risk çöktü yani, perinotjiye yolladılar ordaki kadın, rahimde ne olduğunu tam bilemiyoruz dedi. Ve benim burnundan geldi hamilelik. Sonuç sağlıklı akıllı bir oğlan. Bir dahada ne test ne aşı hiç bir şey yaptırmam. 🙄