7 buçuk aylık hamileyim bugün doktora gittim kontrole demir ilacımı falan hep düzenli içerim ama demirim 3 e düşmüş resmen 🙄🙄 kan değerlerim yerlerde , ferittin demir dibe vurmus doktor çok kızdı ama haplarını bir gün bile içmediğim olmadı. Bu durumu yaşayanlar var mı neler yaptı acaba ? Şimdi birde ek olarak kan iğnesi basladi