Kızlar merhaba tekrar post açıyorum ama artık dayanamıyorum 😭 15+2 haftalık hamileyim ve cidden ne yesem kusuyorum bari oruç tutayım dedim midem dinlenir dedim yok olmuyor iftardan sonra tekrar aynı bebeğimin gelişimi geri kalcak diye korkuyorum sizde durumlar nasıl? Bulantı haplarıda aldım yok geçmiyor resmen günler zindan oldu bana bir yere gidemiyorum sürekli öğürüyorum her yerde tutamıyorum kendimi 😭 bebek etkilenir mi bu durumdan