Ilkayy Benimde o şekilde idi pıhtıli 3 sefer kanamam oldu hastanede yattım serum iğne vs kaldim çıktım. Sonrasında progestan hap olarak 6. Haftadan 34. Haftama kadar kullandım. 34. Haftada bıraktım 37+4 te doğum yaptım. Ama bu süre zarfında hiç ağır iş ev işi vs yapmadım. Bir süre raporluydum evde sürekli yattım tuvalet haricinse kalkamadim. Çalışırken de sürekli oturarak çalıştığım için sonrasında sıkıntı olmadı. Doğum yapalı 43 gün oldu kötü günler geride kaldı. İnşallah sizde sağ salim bebeğinizi kucağınıza alırsınız çok geçmiş olsun bol bol dinlenin