aysee52 7+4 te mide bulantım ve mutfağımdan tiksinmem başladı. Aniden oldu🥲 şu an 9+4 oldu ve hala aynıyım. İlk başlarda herkese çok iyiyim midem bulanmıyor sanırım rahat bir gebelik geçireceğim derdim, kendime nazar ettim sanırım.😅 Bu arada ilk ve beklemediğimiz bir gebelik.😇