Merhaba kızlar bugün bebişiniz hangi meyve benim ki üzüm oldu minnoşkom 🥰🥰🥰
Asyachngr bugün itibari ile pırasa olduk 🙈🐣
Asyachngr benimki üzüm oldu 🥰
Asyachngr limon olduk 🍋 🙏🏻
Asyachngr ananas 🍍😍
Biz su kabağıyız 😍
yaseminky aaa aynıyız o zaman 8+1 deyim ben ☺️
ilaydarabiaoz bizde limon olduk 🤲🏻🧿🤷♀️
Patates yazıyor bizdede 🤗🥰
Ceyda97 biz de patates olduk bugün 😊
Asyachngr bende 8+0 ama fasülye diyor
🍒 olduk bizde ❣️❣️
Fasulyeninannisi Bizde 🍒 olduk ablası😍
Lahana 😀
Celibon sizinle aynıyız doğumumuza az kaldı sağlıkla gelsin miniklerimiz 🙏🏻
Celibon 38+2 biz de lahanayız 🤗
Asyachngr 🍆 oldukkk😍
Asyachngr 🍑 şeftali olduk 😊❤️
Asyachngr Kiraz oldukk🤲🥰🍒
Asyachngr Biz Mısır koçanı 🌽 olduk oğlumla 🥰
Yaban mersini olduk😌 cok sukur🤲🏻
🥑🥑 Avokado olduk şükür 🌺
Asyachngr fasulye 🥰
Fatmaadnz amin İnş🤲
Ben daha mercimek yetim zaman geçmiyo😂