Seher- öncelikle gözünüz aydın sağlıkla büyüsün 🤲🏼💕
Hikayeniz gerçekten çok güzel inşallah bizlerde nasip olur
Ben kesinlikle genel anestezi istiyordum bugün doktorumla konuşana kadar ..
Gittiğim hastanede anestezi uzmanları sezaryende kesinlikle spinal tercih ediyorlarmış ameliyat sonrası uyuşukluk devam ettiği için acıya alışa alışa hiss etmeye başlanılıyormuş genel anestezide uyanınca acı pat diye çok yoğun oluyormuş hiss olarak
Neyseki benim genel isteme sebebim aslında ameliyat anında acı hariç doktorun yaptığı hersey hiss edildiğini çoğu kez okudum ve bundan çok korkuyorum
Doktoruma bunu söyledim ve eğer panik yaparsam veya kendimi rahat hiss etmezsem kolumdan direk ilacı vurup uykuya daldırıyorlarmış..
Uzun oldu baya kusura bakmayın size asıl sorum şu
Spinalde kalıcı yan etki olarak bel ağrısı oluyormus bu doğru mu