Aykem Kızlar iyi akşamlar bugun yumurtlamanın üzerinden 15 gün geçti test yaptım ama negatif. Adetim de ayın 19-20 si. Böyle olup sonradan pozitif gören oldumu acaba. 3 yıldır sıkıntı olmamasına rağmen evlat sahibi olamadım
Hayalizlerim Aykem gebelik testiyle mi yaptın ? Ben adetime 1 hafta kala öğrenmiştim ama ovulasyon testiyle yapmıştım ,sonra 4 gün kala da gebelik testinde çıktı inşallah sende çift çizgiyi görebilirsin kan testi yaparsan kesin sonuç çıkar inşallah
Melekk8 Aykem 15.günden sonra pozitifi gördünüz mü acaba🥺 bayağa geçmiş üzerinden ama bende aynı durumdaym
Gulguzelim Aykem çıkmaz canim kadin anatomisi zaten yumurta çatlama gördükten sonra 14 gun sonra adet olmanız lazım bu bütün kadinlarda bu sekildedir