Bsragklp
Yani benim de ikili testim normal çıktı. Sonucu aldığım zaman doktor 16 haftanda gel üçlü test yaptırmak istersen yaparız dedi. Bende bugün gittim test yaptırdım iki hafta sonra sonuç için giderim. Bence yaptırmanın bir zararı yok kan ve idrar veriyorsunuz sadece. Ama tabi tercih meselesi🤷🤷💜💜