Ben ilk doktor randevumu Burcu hanımdan almıştım, haftalar öncesinden almak gerekiyor boş saat bulmak nerdeyse imkansız. o kadar beklememe rağmen bi gün öncesinden arayıp doktorun işi çıktı diyerek iptal ettiler üstelik 1 ay sonrasına erteleme teklif ettiler canım. bence fazla bulunmaz hint kumaşı tarzları var hastaneninde doktorunda, bi arkadaşımda memnun kaldığını söylediği için bende başta çok istemiştim ama durum böyle olunca başka doktora gittim gayet memnunum şimdi bence bu süreçte o kadar strese, beklemeye, hastane kalabalığına, değmez.