Asyachngr 3 sefee kanamam oldu hemde yoğun şekilde pihtili. Hastanede yattim iğne vurdular 34. Haftama kadarda progestan kullandım günde 3 sefer hapını. 37+4 te doğum yaptım . Bu süre zarfinda genelse yattım raporluydum bir süre çalışmadım. Evde iş yapmadım hep yattim dinlendim cok şükür sağlıkla doğum yaptim. Moralinizi bozmayın Rabbim sağ salim kucağınıza almayı nasip etsin inşallah