Dilarraa midede gaz varsa oda sürekli açlık hissi yaratıyor ama 32 den sonra bi iştah artışı istemsiz oluyor galiba ben 32 ye kadar hiç canımın tatlı bişe çektiğini bilmem ama bisküvi yiyesim geliyor sürekli zor zapdediyorum kendimi😅 onundışında 2 3 saatte bir mutlaka birşey tüketiyorum yemek yediysem 2 3 saat sonra birkaç kaşık yoğurt yada badem ceviz fındık meyve birinden birini yiyorum kan şekerimiz çabuk düşüyor bebek büyüdükçe