058elf seymaykut 4 haftalıkken başladı 16 ya kadar bulantı da oldu kustum da, 30 dan sonra tekrar başladı bulantılarm
papatyaanneee seymaykut Benim 6. Haftada başladı 11. 12. Haftaya kadar sürmüştü şimdi çok şükür 17. Haftadayız bulantıdan eser kalmadı 😊
ilkbebekannesi seymaykut 33. haftadayım bu zamana kadar hiçbir kusma veya bulantım olmadı.Son iki haftadır midemde yanma oluyor sadece.
archmom 058elf benim hiç olmadı 34. Haftadayım . Gecen hafta bulanmaya basladı daha . Ama şiddetli değil . 🥰🙏🏻
seymaykut Benim ikinci çocuğum oğlum da usutursem kusmam oluyordu bunda kusacak gibi oluyorum ama kusmuyorum oglumdan farklı hamileliğim ama kız da genelde kusarlar diyorlar
Lulemom Haftadan 11. Haftaya kadar hafif bulantım oldu ama hiç kusmadım. 21+3deyim. Şuana kadar çok rahat geldik çok şükür. Darısı kalan haftalara ☺️
Dilarraa seymaykut ahhh ahhh sorma gitsin 4 haftalıkken başladı 4. Ayın ortasına kadar devam etti nasıl geçti o günler bir Allah bilir bir eşim birde ben bilirim 🤦🏼♀️
Sinemtnm seymaykut canım hamile kaldığım gibi başladı ben bana noluyor derken zaten hamile olduğunu öğrendim 25. Haftadayım hala da bulantım kusmam devam ediyor
Mrvky seymaykut ne yersem çıkarıyordum 6. Haftada başlayıp 24. Haftaya kadar devam etmişti ama çok şükür sonrasında geçti ☺️
Alize1 seymaykut 7. Hafta da başladı 22. Haftaya giricez prilam içmesem yine günler zehir oluyor hala devam
Nutellammm 6.haftamda başladı her sabah stabil kusuyordum,şu an 24+3 günlüğüz prilam kullanmazsam sabah kusmalarım devam ediyor😔