mybaby21 ben 2014 de İzmir’e tatile gitmiştim 19 haftalıkken rutin kontrol için kadın doğum Hastanesi’ne gittim bana ultrason için alsancakta bir yerin numarasını vermişlerdi özel bir yer ultrason falan çeken bir yerdi hemen aradım ertesi güne randevu verdilr tamamen ücretsiz bir şekilde anlattılar sadece cinsiyetini ücret karşılığında söylediler ama müthiş ayrıntılı bir şekilde gösterdiler çok memnun kalmıştım .. hala aynı mıdır bilmiyorum ama araştırıp oraya gidebilirsiniz