Ftm_08_61 aynen dimi 😒 bir iş yapıyorsunuz tam yapın bari benimde şahsen durumumda anam anam iyi değilki ama iyi olan çok insan gördüm yardım alan Allah görsün bilsin artık onlarıda ne diyelim ki 🤷🏻♀️..
Aynen denk geliyoruz🌸Son 2 gün cnm Pazar günü 39. oluyorum artık, 39 olunca o gün gel dediler inşallah sezeryana alnırım bu sefer duracak gücüm kalmadı çünkü 😪🤲🏼 Kesin alınacağımla ilgili birşey dememişlerdi en son çok yoğunluk varmış yer yokmuş saatlerce de bekleyebilirmişim 🥴