SuPerisi01 ahh benim yarı memleketim çok özledim Adanamı valla ısınmaya başlamıştır bile 🤭 biz de eşimin işi sebebiyle Ankara’dayız askeri personel o da biz de peşinde dolaşıyoruz ☺️ Mersinliyim bende 3 yıl öncesine kadar oradaydım haftada 2 3 gün akşam adanaya gelip şırdancı bedoya giderdik baraj yolunda yürüyüş yapıp kebapçı iboda dinlenirdik🤭🤭 ay biz de amma yemek derdindeymişiz🤭😂😂umarım sizler de memnunsunuzdur☺️