Alize1 arkadaslar merhaba bulaşık makinamin her hafta içini temizliyorum temizleyici ile ama yok yine bardakları yıkamıyor pervanelerini çıkarıyorum yıkıyorum filitresini yıkıyorum ama yok yahu ben anlamadım neden böyle daha 1 yıl olmadi alalı. Bardakları birtek kirli bırakıyor öneriniz varmı acaba arkadaşlar. Serviste baktı bi sorun bulamadı anlamadım bu işten bişey
Oykuaygun Alize1 benim de öyle diplerinde dış kısımlarda leke kalıyor temiz koyuyorum resmen kirli çıkıyor. Yok çözemedim bir türlü. Por çöz ile boş yıkattım ama gene faydası olmadı
Ozge20ulu Alize1 pervaneleri varya canim onları çıkar minik delikleri tikaniyo onları temizle İçine biseyler kaçınca fıskiye işlemini yapmıyor
Enk3333 Alize1 benim kide öyle canım Bosch un, bardaklar tabaklarla, tencereleri bir atmamaya çalış, birde gider yerini açıp çamaşır suyu dök, bulaşık makinası temizleyicilerinden bim yada A101 den al 6 tl lik 1 saat boş çalıştır 65 derecede
Alize1 Oykuaygun aynen ga temiz giriyor pis çıkıyor anlam veremiyorum her yolu denedim porcozu de denedim oda ise yaramadı
Pcosluhayat Alize1 limon tuzu, karbonat ile boş calistirin. Filtre ve pervanelerdeki delikleri temizleyin. Doğal temizlikle ugrasamam derseniz de a101,bim ya da finishin bulasik makinesi temizleyicisi ile bos çalıştırın muhakak ayda 1 servis onerisi.
Alize1 Pcosluhayat her hafta yapıyorum doğalı da denedim o temizleyicileri de denedim anlam veremiyorum bu makinalara yüzüm gülmedi bi bulaşık makinasindan
Pcosluhayat Alize1 kulandiginiz bulaşık makinesi tableti markasi ya da kireç ayariyla ilgili de olabilir o zaman . Ben çoğunu denedim en iyisi fairy gerçekten.Annemin de sizin gibiydi kireç ayarini yapmadan gitmis servistekiler. Bölgeden bölgeye degisiyor. Garantiniz hala devam ediyorsa bi aramakta fayda var🤩
Dbe24 Alize1 deterjandan kaynaklanıyor olabilir her bulaşık makinesi her deterjanı kabul etmiyor benimde öyleydi güzel yıkamıyordu deterjanın markasını değiştirdim şimdi çok güzel yıkıyor sizde değiştirin deterjanı belki ondandır
Alize1 Dbe24 tamm çok teşekkür ederim birde fairy nin yeni cikanini ni deniyim bakalım inşallah o iyi gelir
Austosprensi_ Alize1 benim de öyleydi ne yapsam olmuyor du sularımiz kirecli izmir de sonra fairy yeni cikan bulasik makinesi kapsül var kirmizi mavi sari kapsul ef sa ne bir de limon tozu dök öncesinde beyaz sirke tamam bende ne yapsam olmuyor du simdi pırıl pırıl baska deterjan da kullanmam fairy nin bir tek bu kapsülü ise yaradı diger deterjan lar aynı olmuyor tek çözüm bu
Alize1 Serpil-3 bende fairy kullanıyorum ama bi ise yaramadı fhinis de kullandım bimin kini bile kullandım ama bi ise yaramadı
Austosprensi_ Alize1 dene fairy platinum mavi kirmizi sari kapsul alacaksin yesil sari olanı hic güzel deil yani ben ondan da memnun kalmadim evet pahalı ama baska deterjan verdiğim paralari düşününce sonunda buldum kesinlikle al bir de arada limon tozu ve beyaz sirke dök bulaşık yıkanırken sonra bana tekrar yaz 👌👌👌
Ozge2805 Alize1 benimkide öyle malesefki Allah bu Vestel’i bildiği gibi yapsın daha 1 buçuk sene olmadı mahvetti herşeyimi şu tupperware göstersem halini şok olursunuz hele bardaklarım en iyi deterjanıda kullansam fairy , finish frosch fayda etmiyor artık ikinci ele satacağım
Alize1 Ozge2805 benim ki de vestel ama bosch samsung beko kullandım daha önce 😵😅 çok değiştirdim ama sans işi bu gerçekten bi yüzüm gülmedi makinadan yana
Aycmmm Bir arkadasikinda makinesi kirli birakiyordu ne yaptiysa olmadi servis geldi defalarca en son bulasik sepetlerini degistirdi ve sorunsuz yikamaya basladi
Ozge2805 Alize1 ben siemens almayı düşünüyorum bakalım çamaşır makinemdede sorun var 🙄 evet şans işi ama Vestel ayrı bir sıkıntı
Alize1 Austosprensi_ limon tuzunu denicem bu akşam. Deterajanida en kısa sürede alıp denicem çok teşekkür ederim size yazicam deneyince
Alize1 Austosprensi_ denedim deterjan değişmese bile bardaklar temiz çıktı. Limin tuzunu her yıkamada mi koyuyorsunuz yoksa aradami böyle temiz çıkacaksa ben her yıkamada koyarım 😅😅😅 allah razı olsun