beysenyil Hamileliği boyunca topuk ağrısı çeken var mı aranızda ? Bu zamana kadar hiçbirşekilde ayağımda ağrı olmamıştı ama bugünlerde dayanılmaz ağrılar oluyor. 27.haftadayız, ağırlaştığı için olmuş olabilir mi acaba
mucizemmmmmmmm beysenyil canım benimde çok bacak ağrım oluyo uykudan uyanıyorum ağrıdan bnde 27+0 haftalık hamileyim
Serpil-3 beysenyil topuk değilde dizlerimden aşağısı nasıl ağrıyor anlatamam uyuyamıyorum artık 29+5olduk bende ağırlaştığım için diyorum
Dilarraa beysenyil son 3 aya girdiğimden beri fazla ayakta duramıyorum topuğum çok ağrıyor sanırım ağırlaştımız için oluyor diye düşünüyorum
beysenyil mucizemmmmmmmm bu zamana kadar kaç kilo aldınız, son zamanlarda benim ilerlemeye başladı kilo alımım sizde de o şekilde mi acaba ? Ağırlaşınca da bacak ağrısı çok oluyor 😏
beysenyil Serpil-3 bende öyle diyorum ondandır falan diye. Çevremdeki önceden hamilelik geçirenler de son 3 ay da çok ağrıların olur diyorlar