prensesannesi__ Kızlar ben detaylı ultrason yaptırmak istiyorum ama yaptıran varmı memnun olan tavsiye eden varsa foto atarmisiniz 😍😍🌼
bambam_betty Ben yaptırdım. Diğer testleri yaptırmamıştım ama bu önemli, yaptir dedi doktorum. Ama nasıl bir fotoğraf istediniz anlamadim
prensesannesi__ bambam_betty bende diğer testleri yapmadım ikili falan peki bu ense kalınlığı ile ilgilide bilgi veriyolarmi acaba
prensesannesi__ bambam_betty fotoğraf bebeğin yüzü net güzel gözüküyo diyolar o yüzden atın dedim canım merak ediyorum aslında yüzü net belli oluyomus dogrumu
ug_fa-3diplomalianne prensesannesi__ yüzünü gösterirse net bi şekilde görebiliyosun 4d görüntü çünkü ❤
Lulemom prensesannesi__ detaylı ultrason gri olan ekranda yapılıyo. Doktorum renkliye geçtiğinde yüzünü plasentaya dayadı resmen bakmayın der gibi. Yani illa net bi poz yakalanıyo diye bişi yok 😄yarım görebildik yüzünü