melek1608 Benimki ağustosta doğacak insallah şimdilik 7-8 tane 0-3 aylık ve yenidoğan karışık zıbın aldım, 3-6 ay yine 7-8 tane 6-9 da iki üç tane aldım. İki tane iç zıbın aldım onları aldığım üçlü takımların içine koyup hastane çıkışı yapacağım 😁 1 tane yenidoğan 3 tane de 0-3 aylık alt üst takım var . Ben bunlara ek olarak inşallah yasaklar biterse 😒 civilden falan bir tane 5li hastane çıkısi alacağım, bir tane de 5li ya da 10lu isimli yaptıracağım bundan sonra da sadece birkaç tane 3-6,6-9 tulum ve takım alırım alırsam. Çok da doldurmak istemiyorum gerekirse ayriyeten doğunca alırız bence