zehracinar ZeynepKeke Zaten ben sırtım ağrıdığı için gittim hastaneye,arada da karnıma ağrı giriyor du,ama şuan hastane de serum verdiler ağrıları hissetmiyorum ama yine de nst de sancım çıkıyor,senin bel ağrın oluyor mu yada karın ağrın
ZeynepKeke zehracinar belim ağrıyor dün cok ağrıdı karnımın da içi ağrıyor acıyor dün özellikle kalkarken cok sertken hareket edince ağrıdı ara ara yumusuyor sert oluyor bundan öncede öyle bi riskim yoktu 🙄 senin varmıydo düsük riski falan yoksa birden mi oldu ?
zehracinar ZeynepKeke Yok ne düşük riskim ne erken doğum riskim vardı herşeyim gayet normal ilerliyordu ama o bel ağrısı beni bitirdi,meğer erken Doğum belirtileriymiş,çok şükür açılmam hiç Yok ama sancı çıkıyor nst de onu durdurmaya çalışıyorlar
Glmsr Ben 28.haftadayım bugün doktora gittiğimde sordm bazen karnım çok sert oluyor dedm bu yalancı sanci mi dedm hayır yalancı sancılar için daha erken dedi bebek toplaniyordur dedi magnezyum yazdı bunu kullan geçer sertlesmeler dedi
ZeynepKeke zehracinar yarın randevu var. Sen belinin ağrıdıgını söylediğinde tahlilmi istedi nasıl cıktı ?
Melihaaaa ZeynepKeke bnmde oyle olmustu cok korktum kasilma diye ama gaz nis tuvaletimi yapinca gecti
Annesinin1tanesi ZeynepKeke 30+3 olduk bazen nefes almakta güçlük çekiyorum kıpırdayamcak kadar sertleşiyor toplanıyor kızım hareket ederkende acıtıyor ama bu uzun sürekli olmuyor dağılıyor snra tekrar toplanıyor gün içinde bu döngü devam ediyor karnı yamuk gezenlerdenim 🤰
Eslemcim ZeynepKeke her şeye baktı normal cıktı kan idrar ultrason fakat magnezyum yazdi gönderdi bn kendimi iyi hissetmyorm ama hala ağrıda oluyor hafif ama surekli sanrm ceyranda fln kaldm