Ftm_08_61 Hanımlar tabi zevk meselesi ama bi tek banamı. Çok abartılı geliyor taç Neysede terlik açayım abartı geliyor bana bu konuya değinmek istedim 🙂amaç sohpet olsun bide lohusa gecelikler çok kadın kadın ben normal pijama takımı tercih etmeyi düşünüyorum
Askiletotomsu Ftm_08_61 fotoğraf cekinecekseniz Çok güzel saç aksesuarları var Güzel taclarda var Ama siradanlasmamis ve abartilmamis taçlar tercih edilebilir. hatta edilmeliii Aynı zamanda iğrenç iğrenç dantelli lohusa takımlarına da ayrı garezim oluyo
Dbe24 Ftm_08_61 Aynısını bende düşünüyorum yalnız değilsiniz düğüne gider gibi oluyor sanki süslü püslü hastane ortamında abartı bencede tabi zevk meselesi herkesin tercihi farklıdır bende normal alt üst pijama takımıyla gecelik ve sabahlık aldım bi terlik kaldı onuda normal bi terlik alıcam valla 🤷🏻
Merinosunannesii Ftm_08_61 bende aynı şeyi düşünüyorum valla aldım waikikiden mikili Bi pijama😂1 tane gecelik sabahlık almadım da sabahlık gibi uzun bide hırka aldım daha sonra dışarda da giyeyim diye evde saten sabahlıklaırm var onlardan giyiyorum penye ye ne gerek var bide terlik crocs tamamdır işte😂😂taç filan da almadım çantaya koydum tarak iki tarak sürerim saçıma oh mis
kubraannecikk1 Ftm_08_61 lohusa terliğim siyah üstünde birtane ufak pembe çiçeği var kızım olacak diye koydum 😁🙈 tacım yok tesettürlüyüm rahat olsun diye önü fiyonklu lastikli bone var onlardan takacağım lohusalıklar hem çok abartılı hemde kaliteli birşey almaya kalkarsan 400 tl den aşağı değil 2 takım sade pudra ve çizgili krem pijama takımı hem önü düğmeli daha rahat düşündüm.bencede öyle abartıya gerek yok 😇
Ftm_08_61 Askiletotomsu 😂😂😂benle aynı düşüncede olmanıza sevindim haklısınız zaten sonra giyilmiyor bi tek doğumda
Ftm_08_61 Dbe24 en iyisi valla çok mantıklı hareket bende aynısını yapıcam taç seçimi ne olcak acaba eskiden negüzel bir bant takılıyordu mavi ve kırmızı
Askiletotomsu Ftm_08_61 https://www.lohusam.com/feyza-4118-bej-balon-desenli-nakis-detay-sabahlikli-lohusa-pijama-takimi Bu güzelmiş amaaaa
Ftm_08_61 Merinosunannesii ne rahatlık ohhhh valla. Bence boş şeyler zaten bide para tuzagı lohusa deyince fiyatlar uçuyor
Derinin-annesi Merinosunannesii crocs cok dogru tercih bende onlarla rahat ederim edecegimi düsünüyprum.
[silindi] Ben de hiç hoşlanmıyorum normal pijama takımları aldım çiçekli falan bir de normal terlik alcam hastane terliklerinden çekim yapmıcam zaten
Merinosunannesii Ftm_08_61 aynen öyle zaten bebeğimize kendimize yeterince masraf yapıyoruz fazlasına gerek yok tabi bu benim fikrim aldım pijamayı 100 TL ye lohusa diye geçip azıcıkta dantel olsaydı olacak 250 TL napcam sonra o pijamayı ben koy kenara, 😂
Ftm_08_61 Askiletotomsu hahahah Allahım ya. Lohusa taçların bundan bir farkı yokki koca koca çiçekleri yapıltırmışlar yada ben daha sade şeyler sevdiğim için çok abartıyorum bilemedim. Fotoğraf çekimide yapmazdım pandemi olmasa bile
kubraannecikk1 Ftm_08_61 fotoğraf makinesi gibi telefonlar var elimizde doğuracağım hastende organizasyon falan yapılıyormuş fiyatı tam 1400 tl 🤦
Ftm_08_61 kubraannecikk1 🤭🤭fiyatlar nekadar yüksek birşey soracağım siz akrabaya dağıtmak için hediye bişey yaptırdımızmı
kubraannecikk1 Ftm_08_61 eveeet temmuzda olacak doğumum. Daha şimdiden heyecandan duramadım mükemmel şeyler yaptım 😁 link atıyorum hemen
Durunbigeldim Ftm_08_61 aynen ya dantelli falan aşırı abartı ve rahatsız duruyor😩bende oğluşunla bana şöyle bi takım yaptırmak istiyorum başımada kırmızı kurdale bağlarım😄💙
Ftm_08_61 Durunbigeldim erkek olunca mavi degilmiydi kırmızımı yoksa 😁benimde hoşuma gidiyor kurdele tercih ederim kesin
Edadncl55 Durunbigeldim tatlıymış bu bi de penye sabahlıklara yazıyorlar ama pijama daha mantıklı sanki