Arkadaşlar özel hastane ve araştırma hastanesine tahlilller bıraktım özel hastanede biri 2.40 diğeri 2.45 tsh çıkıyo araştırma hastanesinde ise biri 3.80 diğeri 3.40 çıkıyo araştırma da ki dahileye doktorum ilaç kullanmamı önerdi ama özel hastanediki kadın doğumcum gerek duymadı ben ne yapayım şimdi bi fikriniz var mı ? Birinde normal değerler çıkıyo diğerinde farklı kafam çok karıştı sizde de böyle bişey oldu mu ?