Merhaba kızlar🌸 11 haftalık hamileyim.sersem yapıyor diye progestanı fitil olarak almaya başlamıştım doktoruma sorup.evet biraz rahatlattı ama gündüz uykularım beni deli ediyor.. gece gerektiği kadar uyuyorum ama ne kadar dirensem de gündüz saat 2-3 gibi uykuya dalıp 5 gibi uyanıyorum. Kalktığımda ölü gibi oluyorum. Boynum , omzum ve başım öyle bir ağrıyor ki😣 boynum kaskatı bir şekilde kalkıyorum. İçimde kütletme isteği uyanıyor ne kadar karşı koymaya çalışsam da kütletiyorum. Ama ne kütletme çıkan sesi bir kaç metre uzağımdaki bile duyuyor dönüp bakıyor.. daha sonra inanılmaz ağrıyor. Kısacası kabusa dönüyor. Nöroloji doktoruma bahsettim kütletmiyeceksin diyor. Yahu bende biliyorum kütletmeyeceğimi duramıyorum arkadaş kaskatı kesiliyor. Birde ortopediye gidelim dedik. Faydasını görürüz umarım en kısa zamanda gideceğim.Nasıl geçer bu boyun kütletme , omuz ağrıları baş ağrıları. Gebelikte gündüz nasıl uyunmaz.. taktik verin kızlar.. gözlerim şiş sersem sersem yazıyorum bunu omzumda 100 kg ağırlık🙄🤯