6+4 günlük hamileyim arkadaşlar idrar yollarında enfeksiyon varmış biraz. Sizce bu sorun olur mu ya da gebeliğin başlarında normal mi. Bu arada böbrek nakilliyim. Kadın doğum doktoruna dün kan idrar tahlili verdim 3 gün sonra çıkar sonuçlar dedi pazartesi gidicem inşallah bi sorun olmaz. Sizdede olmuşmuydu enfeksiyonu ?