Lalcelik benimkisi çok karışık ya 😂 17.gunde garanti olsun diye yaptım çıkmadı gene bekledim belki geç çıkar diye gene yok ama adette olmadım baya bi söktürücü kullandım artık yok diye gene gelen giden yok sonra evde test yaptım pozitif ertesi günde kan vererek doğrulandı şükür 🙏