kubrakokcan Kızlar Karataş hastanesine giden var mı aranızda ? Doğum ücretleri hakkında bilginiz var mı acaba 🥰
Aysen9595 kubrakokcan ben gitmiyorum ama 3500 4000 bin arası sanırım ben özel hayat hastanesine gidiyorum daha uygun
BaharBA kubrakokcan ben gidiyorum arzu hanima muanaesi 115 doqum sezryan normal 4200 cok yoqun bi doktr ama qene memnununm bi sorun yok
Aysen9595 kubrakokcan 85 tl canım ben fatih beye gidiyorum ve çok memnunum kendisinden çok ilgili alakalı devamlı da telefonda sorularım oldu mu yazarım ederim devamlı
Aysen9595 Daceeyes şuan 10 haftaya giricem memnunum doktorumdan çok iyi ve çok ilgili en ince ayrıntısına kadar anlatiyor