Minnosunannesiii aslında bana Bi zararı olmadı birkaç haftadır böyle malum pandemş çok sık hastaneye gitmek te istemedim ama sağlıkocağı doktorlarına filan sordum Birşey demediler doğumdan sonra gidin dediler zararı yoksa size başına gelen varmı acaba
Cennetulmeva Minnosunannesiii abimin elinde olmuştu aynısı ufak bi uyuşturucu yapıp o bölgede biriken sıvıyı şırınga ile çekmişlerdi düzeldi sonra çok basit bi işlem canım