Sympktz ilk dozu yeni oldum doktor öncesinde mutlaka ol aşını dedi bende halsizlik iştahsızlık yaptı kolum zaten yerinden kalkmıyor ağrıdan uyuyamiyorum ama sağlık için gerekli sadece gebelikte değil her zaman lazım o yüzden şikayet etmiyorum geçecek sonuçta 🙈