1Acemianne 20+4üm bebegın ayakları aşagıda benim gibi bu durumu yaşayan varmı Normalmi sonradan düzelen varmı 😔
Prensesinannesiii1 1Acemianne canım 36 haftalık olduk bebegim hala pozisyon degıstıryor 🥰 merak etme o daha cok döner
nisafrkn 1Acemianne Sıkıntı etme canım ben 27 haftalıkken öyleydi 31 de döndü daha senin için çok erken🙈
Nilaylks 1Acemianne 31 olduk dün muayenede ayakları aşağıda idi doktorum Doğum pozisyonunda değil ama şu an için emdişenecek bir şey yok döner dedi ☺️
1Acemianne Minnosunannesiii Ama düzelirmi son ayda 😔sezeryan oluyor diye biliyorum ayaklar aşagıda olunca
Burcuseyy 1Acemianne çok normal ben 25 e kadar hep aşağıda hissettim doktor da plesenta ile ilgili sorun olmadığını normal olduğunu söyledi için rahat olsun
Ezgifatma2010 1Acemianne 31 haftada döndü baş aşagı bugün gittim tekrar dönmüş ayaklar aşagıda yani ki senin çok çok erken doguncaya kadar 40 pozisyon degiştirir o annesi ☺️
1Acemianne Burcuseyy Banada ağrı yapıyordu acılma fln varmı baktı cok şukur sorun çıkmadı yuruyuş yapamıyoruz stres yaptm🙈
1Acemianne Minnosunannesiii Evet dogru söylüyorsunuz ilk gebeligim oldugu için biraz korktm rahatladim şimdi Bu pandemiden dolayı yürüyemıyorum stres yaptm
Burcuseyy 1Acemianne bende böyle bı olay olmuştu korkmuştum doktor baktı rahim uzunluğuna herşey normaldi. İlk gebelik olunca insan korkuyor daha önce yaşamadığı için