Cnkuzu Kizlar nasıl gidiyor bebişlerle bizde yürürken kasıklara baskı yapiyo artık nezaman bekliyoruz bebisleri bizim kismetse 20 eylül falan sıcaklarda Allah yardimcimiz olsun☺
Ipek3427 Cnkuzu 26+4 eylül sonu dedi bakalım. Şuan hiçbir hazırlığım yok ne alacağımı bilmiyorum doğrusu sen n’aptın almaya başladın mı😊
3melekannesi Cnkuzu dr. 10 eylülde sez. İçin hazır ol dedi ama bnm diğerleri 36 ve 37 de oldu dr.un tarihinden önceydi yani bakalım bu olcak onun dışında hareketleri azaldı bu aralar fazlamı uyuyo acaba
Meliss Bende 26+1 kızım maşallah bana uyku yapıyor uykucu mudur ne 😂ve kronik yorgunluk oluyor onun dışında iyi şükür sadece kıyafetlerini biberon bebek arabası o tarz seyleri aldım biraz eksiğimiz var hala 🤗