Aysegull Lamelif ben 18.çi haftada falan hissetmeye başladım şuan 20 haftalık dışardan dikkatli bakılınca bile belli tekme attığı 🙂
esratrgy Lamelif ilk gebelikse eğer geç hissediliyor.... ikinci gebelikse daha erken hissediliyor... benim ikinci gebeliğim 12-13. haftada seyreme şeklinde hissediyordum... şuan 23 haftalık olduk az kaldı çıkacak nerdeyse 😂😂😂😂
1PrensAnnesi Lamelif 17haftada seğermeler hissettim 21 haftada net tekmeler yiyordum 😍😍 şimdi 32deyim canımı yakıo artk tepinioruz💙
SedAbdurrahmanBeyter Ben 16.haftada hissettim böyle tık tık diye sonralarda çoğalmaya başladı şuan 22. Haftadayım her saat başı tekme yiyorum Kızımdan ve ilk gebeliğim erken hissettim tekmişlerini çok güzel bi duygu ☺👼🏻🤰🏼
MelekBK Ben de bugün bunu düşündüm ya 😞 ben de hissetmiyorum acaba bende mi sorun var diyordum yorumları görmek iyi oldu. Herkes soruyor hissediyor musun diye. Hayır deyince insan kötü hissediyor kendini