Olmuyor 10 gün öncede ben öldüm spinal ,♥️ ayağa kalkışta direk ksrsiya bak basın donmesin sürekli yurukiiii acil canım hiç bir şey hissetmedim ameliyatta azcik cekistirme bebeği cikartirken oliyo ondada asla acı yok sağa sola silkeleniyon abartılacak bişey asla yok doğumdan sonra
Pedibor
Sallama çay
Kayısı hosafiii mutlaka gaz cikartnaba birebir
Depend al 1 paket
Bunlar kurtaricim olur