Mom850 Zeyneep7 ovülasyonda ne zaman yumurtladigini görürsün. O günleri değerlendirirsin tutar tutmaz yumurtanın kalitesine bağlı Rabbim dileyen herkese versin inşallah
rumeysa-96 Zeyneep7 2 ay normal denedik olmamıştı 3. Ay ovülasyon testiyle ilk denemede oldu. Yani ben erken yumurtluyormuşum adetim bittikten 5 gün sonra yumurtlama günümdü
nlycltk Burcu-2910 sabırlı olacaksın her ay birbirini tutmuyor misal ilkse 11 gördüm bu ay 16. Gün gördüm belli olmuyor o maalesef 😊
Zeyneep7 Burcu-2910 ben adetim bittikten 5 6 gün sonra başladım teste 2 test silikti 3. Test ve 4. Test koyu çıktı 5. Günde yaptığım testte silikleşmeye başladı yani toplam 5 testle hallettim işi
Melehat45 Ayım ilk ay tutmadı bu ay insallah tutar ama ilk aydan gebe kalanları biliyorum ihtimali yüksek günleri mutlaka değerlendirmek lazım
Betfer Zeyneep7 ya şöyle yapın ne testi şusu busu. Mesala ben 3 adet oldum. 10gün sonra yani 13den 21 e kadar bi gün arayla denedik o. Çoğu böyle yapıyor. Yastık unutmayın ve eşiniz içinden hemen çıkmasın . Allah nasip ederse olur canım inşallah olur