Kızlar merhaba… 17+4 de kontrole gittiğimde her ne kadar bacaklarını sıkı sıkı kapatsa da bebeğimin kız olacağını öğrendim cin takvimi rus takvimi remzi teorisi olsun rüyam olsun heryerde kızdı tabi nasıl mutluyum ve nasil kabullenmişim kız olucağını kızım olucak diye hep kızım diye sevdim birsürü alışveriş yaptim pembe pembe neyse bugün 20. Haftam kontrole gittim veee oğlumun olacağını öğrendim ve öyle bacaklarını açtı ki hiç kapatmadı gösterir göstermez alın size supriz der gibi güldü doktorla beraber şok olduk hep kızım diye sevdim seni neden açmadın bacaklarını böyle çocuğum dedim. Kızım da yok oğlum da sağlıcakla gelsin ama nasıl alışmışım kızım demeye şimdi oğluma alışmam lazım kıyafetlere erken başlamışız değiştirmek lazım kızlar bence kıyafeti kesin kesin olmadan once almayın. Bide kızım diyip karnımı sevince tepki veriyodu demek ki çocuk ben erkeğim demeye çalışıyormuş bende anne kız iletişimi yapıyoruz sanıyodum ah oğlum ah 😂