Yarennnkan Oğlumu sünnet yaptık bugün doktor parol verdi baktım içine 3 6 aydan başlıyor sizce vereyim mi çok ağladığında kafam karıştı 🤕
Zeynep_elam Yarennnkan doktor vermişse niye vermiyorsunuz ki. Bir zaman sonra ağrıları olur uyusuktur şimdi
Omerhatice Yarennnkan veriliyor tabi hemde doktorda vermis zaten bende 2 aylıkken yaptiemistim sünnet ilk gece ağrısı olmadan uyuşukluk geçmeden verin dedi doktor hemen verdim bende bir sknti olmadi hamd olsun
HilalYlmz Yarennnkan eczanede çalışıyorum 1 aylık bebeklere aşı sonrası bile alıyorlar eğer çok aklınız takılırsa yarım ölçek şeklinde verebilirsiniz
Yarennnkan Zeynep_elam ama sünnet yapan kişi vermedi çocuk doktoru verdi dedi sünnet yapsanız ağrısı olsa verin
Zeynep_elam Yarennnkan dediğiniz gibi çocuk doktoru vermiş o daha iyi bilir Allah şifa versin tez zamanda iyileşsin insallah
Muratnannesi Yarennnkan çocuk doktoru vermiş işte çay kaşığı nın ucuyla verebilirsin 1 ölçek değil. Ayrıca sünnet yapan doktor çpcuk dpmtoeundan daha iyi bilemez ki.