Olivia Merhaba hanımlar ikinci gebeligi yaşayanlara bu sorum bebeginiz ne zaman doğum kanalına girdi biz 37 haftaligiz ama daha girmedi kafası aşağıda sadece
kavunicibalik Olivia ben de şurada durayım. 38+4 üm hala kanala girmedi. Oysaki ilkinde 35te girmişti. 37de doğum yapmıştım 🤷♀️ İkinci bebeler daha nazlı sanırım.
kavunicibalik Cennetulmeva karnım iyice aşağıya inmişti ve vajinada çok fazla baskı vardı. Bir gün öncesinde tüm hareketler göbeğimin üstündeyken sonrasında hep aşağıda hissetmeye başladım.
Olivia kavunicibalik benim karnım çoktan aşağıda ve 30 haftadan beri çok baskı var. Heleki 3 gündür ne yuruyebiliyorum ne kalkabiliyorum ne yatakta dönebiliyorum o ağrıdan. Fakat bugün doktora gittim kanala hala girmemiş bilmiyorum alakası var mı 🤔 inşallah girer de sezeryan olmam