Teacherr Arkadaşlar geçen post açmıştım bebek dönmüyor diye dün akşam inanılmaz bir hareketlilik oldu bebeğimde bir süre sonra düzeldi. Ama büyük bir hareket hissettm. Döndü mü acaba diye düşünüyorum. Dönüp dönmediğini nasıl anlarız
Minnosunannesiii Teacherr anlayanlar oluyor ama ben anlamıyorum sadece tekmelerinden anladım baş aşağı olduğunu Birde hıçkırık gibi Birşey oluyor rahmin tam üstünde tıp tıp tıp tıp atıyor öyle tahminimce kafası orda o yüzden
nisafrkn Teacherr Bende anlamıştım döndüğünü karnım öne doğru çıktı çok ağrım oldu sonra karnım normal halini aldı bide vajinamda baskı hissettim ağırlık gibi yani zaten ertesi günü gittiğimde doktorum dönmüş dedi
Esmos26 Teacherr benimde büyük büyük bi hareketleri olmuştu karnımda daha önce hiç o kadar büyük hareketleri olmamıştı sonrasında da olmadı o gün döndüğünü düşünüyorum kontrole gittiğimde baş aşağı döndüğünü söyledi doktorum
Teacherr Minnosunannesiii yaa evet bende de oldu bugün yaa inşallah dönmüştür☺️ Kontrole de daha bir hafta var