depsizoo YelizYildirim 2 aylıktı öğrendiğimde regl olmadığım için gitmiştim hastaneye öyle öğrendim testtede negatif çıkmıştı çünkü 😬
Minnosunannesiii YelizYildirim walla öğrendikten ten 4-5 hafta sonra kesesini gördük çok erken öğrendik sanırım
Sadece_anne YelizYildirim Yaklaşık 17 veya 18 günüm geçmişti test yaptım 2 çizgi kırmızıydı. Hastaneye gittigimde ve keseyi gördüğümde 6+6 daydık. Geç dollenmeymiş
depsizoo YelizYildirim ben düşük yapmıştım ondan düşük oldu hasta oldum bi dahada olmadım onun için gittim hastneye hamileymişim 😁
citlenbigim2212 YelizYildirim valla şans eseri öğrendim ben 😂😂 adet tarihimi yanlış hatırlamam sonucu 😊😂