Fatmasp Ama korkma hiç burada bahsedilen gibi bir şey yok ilk 3 gün zor olacak haliyle ama hızlı toparlanırsın sadece dikiş yerlerin ağrır o da zamanla geçer. Benden sana tavsiye çok yatma yatınca kalkması daha zor oluyor ben sürekli hareket halinde oldum beni daha çok rahatlattı.