Biz yaptırdık kendi hastanemizde ama sonuç ne gelirse gelsin doğru çıkma ihtimali çok düşük olduğundan pek önemsemedim.. Detaylıya da Biz 17. Haftamızda girdik kan alışverişi var mı erken teşhis için doktorum öyle istemişti. Sonra bir kere daha yapacağız demişti ama şuan gerek görmedi. Herşey yolunda yapmaya gerek duymuyorum, detaylıdaki doktor gene görmek istiyorum demiş miydi sana diye sormuştu. Raporda buna dair bişey yok dedi. Oradaki doktor da ikili teste gerek yok sende doğru sonuç vermez sen burada daha doğru sonuç elde edersin demişti.. Bnce yaptırmana gerek yok. İkili test dedikleri zaten kan alıyorlar senden o. Diğer ölçümleri zaten kendi doktorun sürekli yapıyor.