Melisa35 bende 2019 senesinde iki kere kimyasal gebelik oldu, adetimin 3 veya 4. Günü değer düşüyordu kanamam başlıyordu seni çok iyi anlayabiliyorum🙏🏻 Ama canını sıkma sabırla bekle iki gün sonra tekrar yaptır kan testi csnım🙏🏻 Bu arada benim kanda pıhtılaşma çıktı oyüzden düşük oldu. Ben hamile olduğumu öğrenir öğrenmez ecopirin kan sulandırıcı içtim o şekilde gebeliğim devam etti.