Mimhb Happybaby53 canım benim ilk postumda da (yani senin cevap yazdığın) çok tüketme demiştim. Ama sen sanki ben az yesen de bebeğe birşey olur demişim gibi cevap yazmışsın. Ben anlamadım ki derdini senin 😄
Ebruuuusalman Murvetdundar hadi ya Insallah bise olmaz insallah seninde gecmistir peki yedikten snrami oldu yoksa sonradan mi oldu
Ebruuuusalman Murvetdundar o zmn benim olsa smdiye olmustu dime sabah biraz limon sikio yedim ama bole bir avuc bile yoktu azdi
Cigdemss Ebruuuusalman ilk 3 ay pek yemedim ama daha sonra normal tüketiyorum, salatalarda bazen sabahları kahvaltıda. Sıkıntı yaşamadım. O kadar da demet demet yeöedikten sonra bir şey olacağını düşünmüyorum.
Happybaby53 Asyaasss Bende öyle 😊 bir avuç bile dolmuyo salataya doğrayarak yerim o da herzaman değil ama.
iremgoksel momlove1 diyetisyenim bana gebelikte dereotu ve maydonuzu az tüket rokaya ağırlık verebilirsin demişti dereotu veya maydanozu tek başına yiyebilen biri değilim zaten salatalarda omlette tüketiyorum o miktarında hiçbir zararı yok dedi zaten 😊