deletedmom28 Yan yatarsanız şimdikinden daha kötü olmaz ama bebiş büyüdükçe baskı artıyor ben kızımda koltukta otursam bile koşmuş gibi nefes alıyordum. Bir sabah bir uyandım karnım aşağı inmiş o zaman müthiş rahatladım bir kaç hafta sonra da doğdu zaten😊