Kızlaaarr sabah duşta kanamam olunca doktora gittim 34+5 olduk rahim ağzı uzunluğum 20 mm olmuş normalde 30-35 mm olması gerekmiş ve açılma kanaması dedi her neyse normalde 37. Haftada çatı yapacaktı ama her an gelebilir artık bekliyoruz dedi ciğer geliştirici de vurulmuştum şuan hazırız tabi ne kadar kalırsa o kadar kar… her neyse çatı muayenesi anlatmak istiyorum asla anlamadım n’aptınız hocam dedim çatına baktım hayatım çok çok müsait bir çatın var çok güzel normal doğurursun dedi. Asla kendinizi sıkmayın kasmayın lütfen korkulacak hiç bir şey yok evham yapmayın tedirgin olmayın doktorun eline bırakın kendinizi kasmayınca daha rahat geçiyor inanınnn 🥰🥰🥰