Kızlar. Son günlerime geldim sayılır.. 37+5 hamileyim.
2 haftadır adet sancısı gibi karnımda ağrı oluyor.
hamilelik öncesi hissettiğim adet sancısı gibi aynısı.
günde 1 kez oluyor. Sabahları genelde. Sonra geçiyor.
bu doğumun yaklaştığının bir habercisi mi?
ne zaman doğum olur acaba bu adet sancısına bakarak?