Bende 8 haftalık hamileyim bendede pazar gece oldu boşalan Bi kanma doktor Bi gece yatırdı serum ve progestan verdı geçti benım öğrendiğimde değerim çok düşüktü doktor geç döllenme olabolır dedı adet tarıhımi çekti bide 2. Gebelıgm ilkinde hiç sorun yaşamamıştım. Belki sizinde oyle Bi şeydir değer o yuzden düşüktür düşük ilacı derken önleyici mi demek istediniz
gamzelianne1 benım doktorum kontrol ederken iç kanama varsa sıkıntılı demişti bilginiz olsun bende yoktu