Ben gebeligimin ilk ayindan beri balik yaği kullaniyorum ilk içemedim hap yutmada sorun yaşiyorum genel olarak ve boyutu buyuk geldi bana 1ay kullanmadim doktorum kizdi kullanman gerek dedi şuan düzenli sekilde hic aksatmadan kullamiyorum farkli bir markaninkini çok şukur memnunumda 27+4haftalik oldum dogumdan sonrada kullanmayi dusunuyorum süt açisindanda faydali oluyormus