Merhaba güzel anne ve anne adayları 🌸
36+5 haftalık hamileyim malum artık adet sancısı gibi bel ve karın ağrılarım başladı doktorumla konuştum artık başlamasının gayet normal olduğunu söyledi fakat benim merak ettiğin konu şu ki bu sancılardan sonra kısa süre sonra bebek geliyo mu yoksa sürecin uzadığı oluyo mu, hayirlisi ile bi oğlum olucak erkekler geç gelir de derler acep doğru mu bilgisi olanlar beni de aydınlatabilirmi 🌸🌸